Σάββατο, 31 Μαρτίου 2012

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ


 Πρόσληψη 140 ανέργων  για πέντε μήνες μέσω Α.Σ.Ε.Π.


Το πρόγραμμα πρόσληψης 140 ανέργων πεντάμηνης σύμβασης ανακοίνωσε την Παρασκευή ο δήμος Αρχαίας Ολυμπίας με συνέντευξη που παραχώρησαν στα ΜΜΕ ο δήμαρχος Θύμιος Κοτζιάς και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Πέτρος Γιαννακόπουλος. 
 Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανέργους αλλά και σε αγρότες με χαμηλό εισόδημα  οι οποίοι μέσω ΟΑΕΔ θα προσκομίσουν αντίστοιχη βεβαίωση. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν από την επόμενη Τρίτη και για 10 εργάσιμες μέρες να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους μέσω συστημένης επιστολής προκειμένου στην συνέχεια να γίνει η αξιολόγησή τους στον ΑΣΕΠ .
 Μιλώντας για το «σημαντικό» , όπως το χαρακτήρισε θέμα της απασχόλησης , ο δήμαρχος Θύμιος Κοτζιάς τόνισε μεταξύ άλλων :
«Σε  περίοδο κρίσης το να ανακοινώνεις την πρόσληψη 140 ατόμων είναι κάτι το πολύ σημαντικό . Και είναι σημαντικό και για όσους επιλεγούν και δουλέψουν αλλά και για τον δήμο που θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες . Εμείς από την πλευρά μας είναι βέβαιο ότι θα αξιοποιήσουμε όλο αυτό το προσωπικό για την βελτίωση της εικόνας της Ολυμπίας (λόγω και του  καλοκαιριού  αλλά και της  Ολυμπιακής  χρονιάς  ) , για την προστασία του περιβάλλοντος, για την καθαριότητα των χωριών  και γενικά των κοινόχρηστων χώρων εντός και εκτός  οικισμών.»

Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Eπιστολή- Πρόσκληση


     ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ
Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή τα Γενικά Λύκεια Λάλα και Πελοπίου, σας προσκαλούμε στην Εκπαιδευτική Εκδήλωση που συνδιοργανώνουμε την Τετάρτη 4 Απριλίου 2012  από  09:00 έως 13:00.
Η Εκδήλωση με θέμα «Η συμβολή του εργαστηρίου CERN στις επιστημονικές εξελίξεις και στην έρευνα», θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Γενικού Λυκείου Λάλα, και γίνεται στα πλαίσια της επίσκεψης των 2 Λυκείων στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Πυρηνικής Ενέργειας (CERN) στη Γενεύη της Ελβετίας που συντόνισαν οι καθηγητές Φυσικής των δύο σχολείων Χιωτέλης Ιωάννης και Θεοδωροπούλου Μαρία.

Κυριακή, 25 Μαρτίου 2012

Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821


H μεγάλη Ελληνική επανάσταση του 1821, ήταν ο ένοπλος απελευθερωτικός αγώνας των Ελλήνων που έδωσε τέλος, στην επί τετρακόσια χρόνια περίπου σκλαβιά, από την οθωμανική κυριαρχία. Ήταν η τελευταία επανάσταση, μετά από μια σειρά αρκετών εξεγέρσεων, που προηγήθηκαν και είχαν αρχίσει αμέσως μετά την κατάληψη του Βυζαντινού κράτους το 1453, από τους Οθωμανούς. Μερικές από αυτές ήταν μικρότερης και άλλες μεγαλύτερης σημασίας, όλες όμως, είχαν γενικά τοπικό ή περιφερειακό χαρακτήρα. Ενώ η μεγάλη επανάσταση του 1821, θεωρήθηκε εθνική υπόθεση και διοργανώθηκε προσεκτικά, καλλιεργήθηκε και επιμελήθηκε με πλήρη μυστικότητα, πολλά χρόνια πριν την έκρηξή της στην Ελλάδα. Η επανάσταση του 1821, οφείλει την προετοιμασία της ολοκληρωτικά στην Φιλική Εταιρεία, τα μέλη της οποίας δημιούργησαν ένα πυρήνα, οργανώθηκαν κατάλληλα και δημιούργησαν τοπικές επαναστατικές εστίες από την Μολδοβλαχία μέχρι την Κρήτη.

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

ΜΑΧΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΤΑΤΑΡΝΑΣ


 
Παραμονές της επανάστασης στη Αγία Μαύρα (Λευκάδα), και στην οικία του ποιητή Γιάννη Ζαμπέλου στις 20-2-1821, συγκεντρώθηκαν οι αυτοεξόριστοι καπεταναίοι και μεταξύ αυτών ο Γεώργιος Καραϊσκάκης, o Οδυσσέας Ανδρούτσος, o Πανουργιάς, o Γεώργιος Τσόγκας, o Δημήτριος Μακρής και από τον Μοριά ο Νικόλαος Τομπάζης (1815-1896), και ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης, προκειμένου ν’ αποφασίσουν για τον ξεσηκωμό. Στο συμβούλιο που πραγματοποίησαν, αποφaσίσθηκε και ορίσθηκε ο κάθε καπετάνιος σε ποιο μέρος θα πήγαινε, και θ’ αναλάμβανε ώστε υπεύθυνα να οργανώσει και να πραγματοποιήσει την επανάσταση. Επειδή η έναρξη της επανάστασης είχε ορισθεί την 25η Μαρτίου 1821, ο Οδυσσέας Ανδρούτσος ανέλαβε μαζί με άλλους καπεταναίους να κυρήξει την επανάσταση τη Ρούμελη, με σκοπό να εμποδίσει το πέρασμα των τουρκικών στρατευμάτων προς το Μοριά.

Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ

 
Τα Κωστουρεΐκα, ήταν δυο τρία σπίτια στη θέση, βάλτος τον Αϊ – Λέϊκος κοντά στο χωριό Άγιος Ηλίας της Πηνείας. Λεγόταν Κωστουρέϊκα διότι εκεί τα σπίτια ήσαν των Κωστουραίων που η καταγωγή τους ήταν από το χωριό Λουσσοί (Σουδενά) Καλαβρύτων. Τότε γινόταν ένας γάμος, πάνω στο γλέντι έγινε μια παρεξήγηση και οι Κωστουραίοι τότε σκότωσαν κάποιον Νικόλαο Λάζαρη.

Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012

Δόμνα Σαμίου – Η μεγάλη κυρία της δημοτικής μας παράδοσης


Η Δόμνα Σαμίου, η μεγαλύτερη ερευνήτρια του αυθεντικού ελληνικού παραδοσιακού δημοτικού τραγουδιού, δεν βρίσκεται πια μαζί μας. Η φωνή της σίγησε για πάντα στις 10 Μαρτίου 2012. Η Δόμνα γεννήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 1928 στην Καισαριανή της Αθήνας. Οι γονείς της ήταν πρόσφυγες από το Μπαϊντίρι, χωριό κοντά στην Σμύρνη της Μικράς Ασίας. H μητέρα της το 1922, παντρεμένη τότε κατά την Μικρασιατική καταστροφή, ακολούθησε τον σκληρό δρόμο της προσφυγιάς και έφθασε μόνη της στην Ελλάδα. Ενώ αντίθετα ο πατέρας της, εκείνη την ταραγμένη εποχή υπηρετούσε στρατιώτης, και μάλιστα εκείνη την περίοδο, είχε συλληφθεί αιχμάλωτος, από τα τουρκικά στρατεύματα. Αργότερα μετά από τέσσερα χρόνια, με την ανταλλαγή αιχμαλώτων που πραγματοποιήθηκε μετά το τέλος του πολέμου, ελευθερώθηκε και ήρθε κι αυτός στην Καισαριανή για να συναντήσει την γυναίκα του.
Εκεί στην Καισαριανή η μικρή Δόμνα είχε τα πρώτα μουσικά της ακούσματα, απ' τα οποία και πήγασε η μεγάλη αγάπη της για την παραδοσιακή μουσική. Ήταν η μόνη Ελληνίδα τραγουδίστρια, που συνετέλεσε στη καταγραφή, διάσωση και διάδοση του ελληνικού παραδοσιακού τραγουδιού, όπως η ίδια ομολογεί σε συνέντευξή της.

Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Φωτογραφίες με θέμα το Αντρώνι από τον Κώστα Ζήρο

Ευχαριστούμε τον συμπατριώτη μας Κώστα Ζήρο για τις όμορφες φωτογραφίες που μας έστειλε. Ο Κώστας είναι εγγονός του αείμνηστου μπάρμπα Πλίθα.
 

Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

Οι εμποροζωοπανήγυρεις της Ηλείας


Από αρχαιοτάτων χρόνων ο άνθρωπος προσπάθησε με την μέθοδο της ανταλλαγής προϊόντων ν’ αναπτύξει το εμπόριο. Έτσι σιγά- σιγά άρχισε να εμπορεύεται τα προϊόντα του σε τοπικό χαρακτήρα, αργότερα όμως, επινόησαν τα τοπικά πανηγύρια των χωριών όπου αυτά αναπτύχθηκαν μεγαλύτερα περιφερειακά πανηγύρια, με λιγότερο θρησκευτικό χαρακτήρα και με περισσότερο εμπορικό, σε επιλεγμένες περιοχές που βρίσκονταν σε κεφαλοχώρια, σε κεντρικά σημεία μιας επαρχίας ή και σε φυσικά περάσματα, και έτσι καθιερώθηκαν τα παζάρια (εμποροζωοπονηγύρια). Τα παζάρια ήσαν τόπος συγκέντρωσης κατοίκων των γύρω περιοχών με σκοπό να εμπορευτούν ή ν’ ανταλλάξουν τα προϊόντα τους.
Τα εμποροζωοπανηγύρια ήταν πολύ διαδεδομένα ακόμη και στην Δύση. Γι’ αυτό είχε χαρακτηριστεί ως «η ζωή του Μεσαιωνικού εμπορίου». Και πρέπει ν’ αναφερθεί ότι στα πανηγύρια αυτά, η συμμετοχή των Μοραϊτών ήταν μεγάλη.
Τα εμποζωοπανηγύρια ήταν ένα μωσαϊκού εμπορίου, εκδηλώσεων, λατρείας και συναγωγής. Εκεί κατάκλυζαν οι πλανόδιοι έμποροι της εποχής έχοντας ότι αγαθό κυκλοφορούσε στην τοπική κοινωνία αλλά και πολλά ξενόφερτα εμπορεύματα που ήσαν άγνωστα στον εκάστοτε τόπο.
Στο κάθε μέρος ή χωριό διεξαγόταν η εμποροζωοπανήγυρη η τοπική εξουσία είχε καθιερώσει φόρο, για αυτούς που είχαν τις μπαράκες (πρόχειρα παραπήγματα εκθέσεως εμπορευμάτων), για την είσοδο των ζώων, για τους πλανόδιους, ακόμη και για αυτούς που έμπαιναν στο χώρο σαν επαγγελματίες να διασκεδάσουν τους κατακλύζοντας το χώρο του πανηγυριού.

Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

Έσβησε η φωνή της ελληνικής παράδοσης

Πέθανε το Σάββατο σε ηλικία 84 ετών η Δόμνα Σαμίου, η ερμηνεύτρια που είχε συνδέσει το όνομά της με την παραδοσιακή μουσική και το δημοτικό τραγούδι, έπειτα από νοσηλεία στο νοσοκομείο Αμαλία Φλέμιγ

Βιογραφικό σημείωμα

ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΛΑΣΙΩΝΙΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821


Αναγνωστόπουλος Κωνσταντίνος. Βερβινή, (Αριστεία Φ. 23). Υπηρέτησε υπό τον χιλίαρχο της Δίβρης Αναστασακόπουλον και υπό τους Σισίνηδες, σε όλες τις μάχες στις οποίες συμμετείχε ο χιλίαρχος.
Αργυρόπουλος Δημητράκης. Κερτίζα Λασιώνος (Αρχ. Αγων.) Χαρακτηρίσθηκε στρατιώτης Α. Μ. 6666. Πιστ. Δημ. Πλαπούτα και Βασ. Πετιμεζά. Είχε υπό την οδηγία του 10 στρατιώτες. Μάχες, πολιορκίες Πολίτζας, Πουσίου, Π. Πατρών, Μεσολογγίου, Αθηνών και διάφορες στην Ηλεία κατά του Ιμπραήμ.
Γεωργόπουλος Παναγιώτης Βερβινή. (Αριστεία Φ. 153). Γεννήθηκε το έτος 1806. Πιστ. Χρύσανθου Σισίνη. Μάχες, πολιορκίες Πουσίου, Μεσολογγίου, Π. Πατρών, Αθηνών και κατά Ιμπραήμ στην Ηλεία.
Διαμαντόπουλος Κωνσταντίνος. Ανδρώνι. Γεννήθηκε το έτος 1801 (Αριστεία Φ. 110). Σιδηρούν Πιστ. Δημητρίου Καραμέρου και Δ. Πλαπούτα. Υπό τους Γ. και Χρ. Σισίνη. Μάχες, πολιορκίες Πουσίου, Π. Πατρών, Τριπόλεως και Αθηνών.
Ζαχαρόπουλος Αναστάσιος. Κακοτάρι (Αριστεία Φ. 154) Σιδηρούν. Πιστ. Χρ. Σισίνη και Δημάρχου Φολόης. Μάχες, πολιορκίες Πουσίου, Μεσολογγίου, Π. Πατρών, Αθηνών και πριν και μετά την εισβολή του Ιμπραήμ.
Θεοχάρης Γεώργιος. Βερβινή Λαμπείας. (Αριστεία Φ. 23). Γεννήθηκε το έτος 1794. Υπό τους Γεωργ. Χρ. Μ. Σισίνη και τον Αθανάσιο Αναστασακόπουλο. Είχε λίγους στρατιώτες υπό την οδηγία του και ονομάσθηκε Ταξίαρχος. Σιδηρούν μετάλιο.
Κλαμπανάρης Νικόλαος. Ανδρώνι. Γεννήθηκε το 1791, χαρακτηρίσθηκε υπαξιωματικός Α΄, με Α.Μ. 1264. Σε πιστοποιητικό του Δημήτρη Καραμέρου, αναφέρεται, ότι είχε αρκετούς στρατιώτες υπό την οδηγία του, εξόδευσε δε από την περιουσία του 1200 γρόσια για μισθούς στρατιωτών του στρατηγού Γκούρα το έτος 1824 και διέθεσε 700 βατζέλια αραποσίτι. Έλαβε μέρος στις μάχες και πολιορκίες Λάλα – Πουσίου, Παλαιών Πατρών, Τριπόλεως, Μεσολογγίου, Αθηνών και κατά του Δράμαλη στα Δερβενάκια. Την εγκυρότητα όσων αναφέρονται στο παραπάνω πιστοποιητικό επιβεβαιώνει ο Δημήτρης Πλαπούτας σε βεβαίωση κατοίκων Ανδρωνίου το έτος 1846, που είναι ιδίου περιεχομένου αναφέρεται, ότι επί πλέον έδωσε 750 γρόσια στον Χρύσανθο Σισίνη για έξοδα των στρατιωτών του τελευταίου και επί πλέον 800 βατζέλια στάρι.

"ΜΑΥΡΗ ΓΗ" ΚΑΙ ΕΛΕΝΗ - ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ

Ακαδημία Αθηνών.
Δημοσιεύματα του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας.
Αθήνα 2008.
Σελ.530.
Η Ελένη Ψυχογιού γεννήθηκε το 1946 και μεγάλωσε στα Λεχαινά Ηλείας. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών,στη Φιλοσοφική Σχολή (1964-1968), από όπου πήρε πτυχίο ιστορίας και αρχαιολογίας (1969). Από το 1972 έως το 2006 εργάστηκε ως ερευνήτρια στο Κέντρο Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών.

Δευτέρα, 5 Μαρτίου 2012

Κατάντια του κερατά !!! : ανθρωπιστική βοήθεια στο Σιμόπουλου Ηλείας από τους γιατρούς του κόσμου


Οι γιατροί του κόσμου σταματούν να πηγαίνουν σε χώρες της Αφρικής, γιατί έχουν δουλειά στο κέντρο της Αθήνας, και τώρα στην ΗΛΕΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ,ΚΑΤΑΝΤΙΑ,ΞΕΦΤΙΛΑ τα μόνα λόγια. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που ακολουθεί, το κέντρο υγείας στο Σιμόπουλο νομού Ηλείας ήρθε σε 
επαφή με τους γιατρούς του κόσμου καθότι δεν έχουν γιατρούς αλλά υπάρχει και έλλειψη φαρμάκων. Πόσο πιο χαμηλά θα πέσουμε συμπατριώτες του νομού;
Να περιμένουμε μια ανθρωπιστική οργάνωση για να μας γιατρέψει; Που πάνε οι φόροι που υποτίθεται μας παρέχουν δωρεάν υγεία, δωρεάν παιδεία και λοιπά και λοιπά; Πόσο πιο χαμηλά θα πέσει το επίπεδο της αξιοπρέπειας μας σαν πολίτες που αντί να απολαμβάνουμε ανταποδοτικά τις εισφορές μας, τους φόρους, τα χαράτσια, περιμένουμε από εθελοντές γιατρούς να μας σώσουν;
Συγκεκριμένα για το Σιμόπουλο, τι κάνει ο δήμος Ήλιδας, ο κυριος Λυμπέρης δηλαδή, οι εκλεγμένοι άρχοντες του πρώην δήμου Σιμόπουλου, και ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ θέλουν να εκπροσωπούν τους δημότες του πρώην δήμου Σιμόπουλου;

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ 3.03.2012


Η ληστεία του Μουσείου των Ολυμπιακών Αγώνων κυριάρχησε κατά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αρχαίας Ολυμπίας  το Σάββατο το απόγευμα . Την συνεδρίαση απασχόλησε επί μακρόν και η προετοιμασία για την τελετή της αφής της Ολυμπιακής φλόγας που είναι προγραμματισμένη για τις 10 Μαίου  αλλά και η πρόταση του πρώην δημάρχου Σπύρου Φωτεινού για την απονομή τιμών στους δύο Ιταλούς δημάρχους που ανακοίνωσαν την παραχώρηση της δημαρχιακής τους  αποζημίωσης στο ελληνικό δημόσιο .
Ως προς το πρώτο θέμα ιδιαίτερο υπήρξε το ενδιαφέρον καθόσον η βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου παρουσίασε μια σειρά από προτάσεις τόσο για την φύλαξη των Μουσείων και των αρχαιοτήτων όσο και για την ανάδειξη της Ολυμπίας σύμφωνα με τις πανανθρώπινες αξίες που εκφράζει παγκοσμίως . Εμβόλιμα στην συνεδρίαση τέθηκαν από τον πρώην πρόεδρο της ομάδας του Ολυμπιονίκη Θουκυδίδη Κοσμόπουλου και το διοικητικό στέλεχος της ομάδας Χάρη Σπηλίοπουλο   το θέμα της επιχορήγησης  του συλλόγου λόγω της ανόδου του στην Εθνική Κατηγορία Καλαθοσφαίρισης. Ακόμα  ο κ Κοσμόπουλος, με αφορμή την διανομή του βιβλίου του Παναγιώτη Κονδύλη «οι αιτίες της παρακμής της σύγχρονης Ελλάδας» από τον πρόεδρο του ΔΣ Θεόδωρο Παπαηλιού  προς τα μέλη του σώματος,  αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του εκ Δρούβα  ορμόμενου φιλοσόφου αλλά και στην επιβεβλημένη  απόδοση τιμών από τον δήμο προς  τους δύο Ιταλούς δημάρχους.

Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012

Ιστορίες και ευτράπελα


Ο ΜΗΤΣΟΣ ΚΑΙ Η ΣΤΑΘΟΥΛΑ

Ο Μήτσος Χριστόπουλος, μπάρμπας του Θανάση του Χριστόπουλου ή Μελεκούτση ήτανε χήρος. Στο χωριό εκείνη την εποχή, ήτανε και μια χήρα του Νικολάκη του Μπούρλα, ή Μπουλίσκα έτσι ήτανε το παρατσούκλι του, η καταγωγή της ήταν από το χωριό Σκλήβα. Την χήρα την λέγανε Ευσταθία και στο χωριό την φωνάζανε Σταθούλα. Ήτανε φτωχιά η μαύρη και κάπου- κάπου έκανε κανένα ψυχικό με το αζημίωτο όμως, μάλιστα είχε και ταρίφα πέντε δραχμές, τότε αυτή, έλεγε το τάλιρο «ταληρέντζο».
Μια Χειμωνιάτικη άσχημη βραδιά που χιόνιζε ασταμάτητα από το γιόμα, ο δυστυχής ο Μήτσος είχε ένα δίφραγκο και κίνησε και πήγε να βρει ο δόλιος λίγη ζεστασιά στην αγκαλιά της Σταθούλας.
Μόλις έφτασε στο κονάκι της, βαράει την πόρτα της Σταθούλας, τακ – τακ.
Ποιος είναιαιαιαί; Απαντάει από μέσα η Σταθούλα.
- Ποιος άλλος ρε Σταθούλα. Ό άτυχος, ο άμοιρος, ο δυστυχής Χριστόπουλος.
- Πόσα κοβαλάς;
- Ένα διφραγκέλο (δίφραγκο), Σταθουλίτσα μου, δεν έχω άλλα ο μαύρος και τρέμω από το κρύο, άνοιξε να ζεσταθούμε, και θα το βρεις στην ψυχή σου.
-Όχι, όχι. Του λέει. Πράξη δεν γίνεται με διφραγκέλο, αν εσύ θέλεις ζεστό κωλαρέντζο, εγώ κολέγα θέλω ακέριο ταληρέντζο(τάληρο = πέντε δραχμές) άμα έχεις ν’ ανοίξω, άμα δεν έχεις, να ξεκουμπιστείς και να φύγεις.

Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

Μια τυχαία διάσωση αντάρτη στο Σινούζι


  Θα ’τανε αρχές, κάνε μέσα Φλεβάρη, o μπάρμπα-Λιάς, ο Ντανίκας, από το χωριό Σινούζι, φόρτωσε τον γαϊαράκο του με δυο σακιά φουσκιά και κατηφόρισε να πάει να τα σκορπίσει στ’ αμπελάκι του κάτου στα Μπουρλούμια. Μόλις έφτασε στ’ αμπέλι τα ξεφόρτωσε και σιγά-σιγά τα σκόρπισε, στ’ πιο αδύνατα κλήματα. Μόλις τέλειωσε, ακούμπησε μπροστά σε μια μεγάλη πέτρα (βράχο), στο προσήλιο και έστριβε τσιγάρο, με καπνό και φύλλο από πούσι. Έριξε χαμηλά την σκούφια του, για να μην τον στραβώνει ο Φλεβαριάτικος ήλιος και ακούμπησε την πλάτη του στην ριζιμιά πέτρα να ξεκουραστεί και χάζευε τηρώντας την απέναντι μεριά προς την Ράχη. Σε κάποια στιγμή πετάχτηκε λες και τον τσίμπησε κάποια σφήκα, σηκώθηκε όρθιος  και κέντρισε το βλέμμα του απέναντι στην Αγιά Τριάδα κατά το Νταρέϊκο. Εκεί είδε πολύ στρατό να έχει ακροβολιστεί και ν’ ανεβαίνουν προς την Ράχη. Τι στο διάβολο να συμβαίνει αναρωτήθηκε από μόνος του. Τόσος στρατός στο καταράχι, τι να γυρεύουνε.

Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Φωτογραφίες από το αποκριάτικο γλέντι στο Αντρώνι

To Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Συγχαρητήρια στο σύλλογο, στον Βάϊο, στον πατριώτη κλαριντζή από την Πέρσαινα, στον Λύσανδρο, στην Τασία, στον Γιάννη, στον Άγγελο στον Κωτσαρίκο, στην Μάγδα, στον Γιάννη, στη Συννυφάδα, στον Αλέκο, στον Γιώργη, στον Παναγιώτη και σε όλους όσους συμμετείχαν και φέτος στο καθιερωμένο καρναβάλι του Αντρωνίου.  Mπράβο παιδιά και του χρόνου! Να είσαστε όλοι καλά. 
Φωτογραφίες: Παναγιώτης Αχιλλεόπουλος